Internacional – Incoming students – International and Erasmus Students

Who are we?

We are the Faculty of Social Sciences and Communication of the University of Cádiz. Our studies are focused on the areas of Social Sciences and Communication. We offer undergraduate  and postgraduate studies (masters and doctoral degrees).

We offer high-quality training in both academic and research spheres.

Our studies and our courses

We offer undergraduate  and postgraduate studies.

Undergraduate degrees

Masters Degree

Where we are?

We are here, in “Campus de Jerez”.

Jerez de la Frontera is a city in the province of Cádiz, in Andalusia. It has a population of 212,749 inhabitants, which makes it the biggest city in the province of Cádiz. It is located 12 km from the Atlantic Ocean and 85 km from the Strait of Gibraltar.

Jerez is widely known as the capital of wine. Flamenco and horses are other distinctive features of this city. Your stay in Jerez will be full of experiences that you cannot miss.

Futher information on tourism, culture and leisure:

Turismo Jerez

Further information about procedure and documentation: https://internacional.uca.es/welcome-center/estudiantes/

Erasmus Student Network

Email: ESN Jerez de la Frontera: esn@uca.es