Cookies Policy

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.

Cookies customization

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

You can configure the website cookies according to their purpose:

  • Statistical analysis

    Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.

  • Social networks

    Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.

UniversidaddeCádiz
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
evento

Presentación de Campañas Publicitarias 11 January 2022

Presentación de Campañas Publicitarias

Este martes (11 de enero de 2022) celebraremos un evento de presentación de las campañas publicitarias de fin social creadas por los estudiantes de la asignatura “Creatividad Publicitaria” del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas para AAP Primadomus, una ONG dedicada al bienestar animal y al rescate y rehabilitación de mamíferos exóticos no domésticos.

A las 9 horas, tras una breve presentación del evento y una necesaria contextualización, comenzará la presentación pública de las campañas publicitarias creadas por los estudiantes, que se prolongará hasta las 11 horas. Tras una franja de deliberación del jurado, el evento se retomará a las 13 horas, con una presentación de la ONG AAP Primadomus y una explicación sobre las posibilidades de la comunicación para cambiar el mundo a cargo de Rosa Chaparro (press officer y senior communication advisor en AAP), una charla a cargo del publicitario Leonardo Terán (egresado de nuestra Facultad y copy con recorrido en las agencias &Rosàs y Delirio & Twain, y que ha trabajado en campañas para marcas como Pepsi, El Corte Inglés, Acción contra el Hambre, Futbol Club Barcelona, Stella Artois, etc.), y la entrega de premios.

Los asistentes, además, podrán participar en la valoración de las campañas presentadas para la concesión simbólica de un Premio del Público.

Martes, 11 de enero de 2022, Salón de Actos (Campus de Jerez)
09:00-11:00 – Presentación pública de las campañas ante público y jurado
13:00-14:30 – Charla de Rosa Chaparro (press officer y senior communication advisor en AAP Primadomus) / Charla de Leo Terán (copy ex &Rosàs y Delirio & Twain) / Entrega de premios

La entrada es libre. ¡Estáis todos invitados!