The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.
If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.
For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.
Cookies customization
The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.
For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.
You can configure the website cookies according to their purpose:
Statistical analysis
Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.
Social networks
Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.
UniversidaddeCádiz
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
La alumna Paula Rodríguez ha sido la ganadora absoluta del concurso
El concurso contaba con 4 empresas (Pfizer, Heineken, Randstad, y Reale Seguros), cada una de las cuales ha tenido entre 3 y 5 finalistas y una ganadora absoluta, que ha resultado ser Paula Rodríguez Granados, alumna del grado de Publicidad y Relaciones Publicidad. Junto a Andrea Muñoz Santiago, también del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas, resultó ganadora con Pfizer y Reale Seguros respetivamente. Además, el alumno Francisco Javier Botella Retamal fue finalista con Randstad.
El viernes 24 de enero, y tras la deliberación de un comité de expertos, Paula Rodríguez Granados resultó ser la ganadora absoluta de entre los cuatro ganadores de la edición 2024 del concurso nacional Estudiantes con Talento, en el que participan estudiantes de publicidad, comunicación y marketing de todas las universidades españolas.
Estudiantes con Talento es un concurso universitario nacional para estudiantes de publicidad, comunicación y marketing organizado por la consultora de patrocinio y partnership WeLink con la colaboración de Atresmedia. Diversas empresas plantean briefings reales sobre una necesidad de comunicación o marketing, y los/as estudiantes deben presentar, de forma individual, su proyecto de comunicación y marketing para la empresa que elijan. De todos los/as estudiantes presentados/as, se seleccionan entre 3 y 5 finalistas para cada una de las empresas, y estos/as acuden a la sede nacional de la empresa con los gastos pagados para presentar su proyecto ante los CEOs y el equipo directivo de las compañías, que deciden el/la ganador/a final. Los ganadores en cada una de las empresas obtienen unas prácticas remuneradas de 6 meses en la compañía para la que han desarrollado el trabajo. Esta es la cuarta edición del concurso, en la que la Universidad de Cádiz ha contado con 1 finalista, 2 ganadoras e incluso la ganadora absoluta.